Regulamin forum

Przeczytaj zanim napiszesz czyli regulamin, zasady, ważne ogłoszenia i ogólnodostępne informacje od redakcji.

Regulamin forum

Postprzez redakcja » 20 Gru 2010, 00:42

Niniejszy regulamin jest podstawą funkcjonowania Forum. Określa on zbiór zasad, praw i obowiązków, które dotyczą każdego zarejestrowanego użytkownika Forum.

§ 1. Postanowienia ogólne

1.1. Forum powstało celem propagowania rzetelnej wiedzy na temat nowotworów jądra, ich profilaktyki, wykrywania oraz leczenia. Na forum propagujemy wyłącznie informacje poparte naukowym piśmiennictwem.
1.2. Kadrę zarządzającą forum tworzy administrator wraz z moderatorami noszącymi rangę ekspert.
1.3. Baza wiedzy a także fora umożliwiające uzyskanie porady, podpowiedzi, wyjaśnienia dotyczącego problemu zdrowotnego zgodnego z tematyką Forum dostępne są wyłącznie po zarejestrowaniu i zalogowaniu się na Forum.
1.4. Mimo jednoznacznego charakteru Forum, udzielane tutaj porady nie są poradą lekarską a wszystkie decyzje diagnostyczne oraz terapeutyczne może podejmować wyłącznie lekarz z prawem wykonywania zawodu po uzyskaniu świadomej zgody pacjenta.
1.5. Dotacja/darowizna jest dobrowolną wpłatą pieniężną na rzecz Forum, podziękowaniem za trud wszystkich autorów wkładany w jego rozwój natomiast udzielanie porad na Forum nie jest uzależnione od faktu, czy użytkownik przekazał na rzecz forum dotację. Porady na Forum udzielane są bezpłatnie.

§ 2. Zasady zachowania się na Forum

2.1. Na forum obowiązuje netykieta i ogólnie pojęte zasady kultury.
2.2. Każdy użytkownik, autor posta na Forum odpowiada za treść swoich wypowiedzi. Autorzy Forum nie ponoszą odpowiedzialności za treści publikowane przez każdego z użytkowników, dołożą jednak wszelkich starań aby były one zgodne z prawem i ogólnie przyjętymi zasadami kultury.
2.3. Posty nie mogą naruszać przepisów polskiego prawa ani prawa międzynarodowego.
2.4. Posty powinny być napisane poprawną polszczyzną z zachowanie zasad ortografii i interpunkcji.
2.5. Nie powielamy tych samych pytań lub odpowiedzi w różnych kategoriach/tematach. Uznawane to jest za spam i kończy się ostrzeżeniem lub w skrajnych przypadkach wykluczeniem z udziału w Forum. Takie same konsekwencje może nieść pisanie wiadomości, które bezpośrednio nie dotyczą tematu lub nie wnoszą żadnej wiedzy do tematu.
2.6. Zabrania się reklamowania innych stron internetowych, usług i produktów bez wyraźnej zgody autorów Forum.
2.7. Surowo zabrania się propagowania tzw. "niekonwencjonalnych metod leczenia". Forum prowadzi politykę strefy wolnej od "szamańskich metod leczniczych". Wszystkie osoby odpowiedzialne za działanie Forum są w tej kwestii bardzo stanowcze i wyczulone na wszelkie przejawy propagowania/dyskutowania o wyżej wymienionych. Dotyczy to w szczególności bioenergoterapii, bezkrwawych operacji, stosowania witaminy B17, soku Noni, ciecierzycy (metoda Ashkara), Vilcacory, NaDCA i im pokrewnych. Wszystkie metody leczenia omawiane na Forum są rzetelnie udokumentowane naukowo.
2.8. Za naruszenia regulaminu przewidziano sankcje w postaci ostrzeżenia, czasowej blokady możliwości pisania na Forum oraz permanentnego wykluczenia z Forum.

§ 3. Zasady pisania na Forum
3.1. Każdy użytkownik ma prawo (wręcz powinien :) ) utworzyć temat dotyczący jego/jego bliskiego choroby w którym przedstawi informacje dotyczące rozpoznania, wdrożonego leczenia. Ułatwi to usystematyzowanie informacji na forum i rzetelne odpowiedzi na pojawiające się pytania.
3.2. Temat takiego wątku powinien odpowiadać schematowi: nazwa_użytkownika_forum / stadium zaawansowania / typ nowotworu (np. nasieniak, nienasieniak, z komórek Leydiga itd.).
Przykład:
Janek_WAWA / IIIB / carcinoma embryonale, teratoma
3.3. Gorąco zachęcamy do korzystania z funkcji szukaj. Możliwe, że odpowiedź na zadane pytanie pojawiła się już kiedyś na forum.
3.4. Inne tematy powinny nosić tytuły adekwatne do ich treści. Niepoprawnym jest nazywanie tematu: "Proszę o pomoc", "Pomocy" etc. Poprawnie należy użyć sformułowań: "Nagły spadek ciśnienia po chemioterapii" lub "Słaba morfologia, jak poprawić" itd.

Administracja zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w regulaminie, które zostaną wyszczególnione poniżej wraz z datą ich wprowadzania do regulaminu.

Zagadnienia nieuregulowane wyżej opisanymi zasadami reguluje kodeks cywilny.
redakcja
Administrator
 
Posty: 32
Rejestracja: 10 Gru 2010, 23:42

Wróć do Ważne informacje forum

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości