nienasieniak

Chirurgiczne oraz zachowawcze metody terapii raka jądra. Nowoczesne schematy chemioterapeutyczne, radioterapia oraz leczenie wspomagające.

To forum jest miejscem na indywidualne tematy dotyczące choroby poszczególnych chorych. Tutaj możesz umieścić temat odnoszący się do Twojej/bliskiej Ci osoby choroby aby przedyskutować prawidłowość leczenia, uzyskać informacje, porady, odpowiedzi na nurtujące pytania.

Re: nienasieniak

Postprzez lkoz » 26 Lut 2017, 11:23

zapomnialem dodac ALT wyszlo mi 112 - co z tym ?
lkoz
 
Posty: 32
Rejestracja: 15 Paź 2016, 20:38

Re: nienasieniak

Postprzez him » 26 Lut 2017, 12:48

witaj!o ile reszta wyników nie jest dramatyczna , dajesz radechodzic i zyc to walcz przy uzyciu chemii teraz chodzi tylko o to aby nie ,,wylac dziecka z kapielą,, czyli nie dać się zabic chemii. co do alt to przy takim ataku chemii i tak nie jest źle bywa gorzej- chodzi o watrobę mozesz przyjmować Essentiale forte lub ostropest poprawiaja funkcję wątroby i wpływają- przyspieszaja jej regenerację.Jak sobie radzisz z resztą problemów?czy dajesz radę zająć się samym sobą? czy mozesz jeść? odzywaj się proszę Trzymaj się silnie i nich Cię ludzie wspierają a Aniołowie podtrzymują na duchu. <3
him
 
Posty: 78
Rejestracja: 25 Paź 2013, 23:45

Re: nienasieniak

Postprzez lkoz » 28 Lut 2017, 21:47

krew w moczu - powod do zmartwien ? jakies badania ? czy to skutek uboczny chemii ?
lkoz
 
Posty: 32
Rejestracja: 15 Paź 2016, 20:38

Re: nienasieniak

Postprzez mardeb76 » 28 Lut 2017, 22:12

Witaj,
Leki stosowane w chemioterapii wpływają negatywnie na zdolność szpiku kostnego do wytwarzania płytek krwi, które są odpowiedzialne za krzepnięcie . Bardzo mała liczba płytek może powodować krwawienia z nosa, dziąseł, do układu pokarmowego a także do układu moczowego. Być może to jest powód, ale mogą też być inne. Najlepiej bezzwłocznie poinformuj lekarza. Pozdrawiam, Marcin.
mardeb76
Ekspert
 
Posty: 1135
Rejestracja: 15 Sie 2016, 22:26

Re: nienasieniak

Postprzez troll » 01 Mar 2017, 23:47

Witaj,

Powód do poinformowania lekarza. Co prawda to głównie ifosfamid, którego nie przyjmujesz może powodować krwotoczne zapalenie pęcherza moczowego, ale otrzymywałeś wcześniej program TIP. Powiem tak - prawdopodobieństwo, że sprawcą jest ifosfamid jest minimalne, natomiast wykrycie przyczyny jest na tym etapie kluczowe. Zgłoś się do swojego lekarza.

Pozdrawiam,
Image
Image
Awatar użytkownika
troll
Ekspert
 
Posty: 3630
Rejestracja: 21 Gru 2010, 16:36

Re: nienasieniak

Postprzez lkoz » 18 Mar 2017, 16:10

3 GEMOX
markery AFP 257 BHCG 389 LDH 348
wiec AFP i BHCG spadlo, LDH rosnie - watroba ?
ALT 260
ogolnie czuje sie zle,morfologia bardzo slaba, problemy gastryczne - ogromny problem z zaparciami, jesc tez jakos za bardzo nie jestem w stanie . strasznie szybko sie mecze. boli mnie brzuch . daje mi ostro popalic.
lkoz
 
Posty: 32
Rejestracja: 15 Paź 2016, 20:38

Re: nienasieniak

Postprzez mardeb76 » 18 Mar 2017, 16:28

Ikoz,
Strasznie Ci współczuję, że musisz to wszystko przechodzić, ale innej drogi nie ma. Najważniejsze, że jest bardzo wyraźna odpowiedź na podjęte leczenie. Wartości markerów zmalały o połowę, to bardzo dobrze. Patrząc na wartość ALT można perzypuszczać, że wzrost LDH to najprawdopodobniej skutki wpływu chemioterapii na wątrobę. Dużo sił. Pozdrawiam, Marcin.
mardeb76
Ekspert
 
Posty: 1135
Rejestracja: 15 Sie 2016, 22:26

Re: nienasieniak

Postprzez lkoz » 06 Kwi 2017, 20:50

4 GEMOX
markery spadaja ale to niewiele chyba znaczy w mojej sytuacji
nikt chyba juz nei bedzie chcial mi tego wycinac

AFP 133 BHCG 226 LDH 328
lkoz
 
Posty: 32
Rejestracja: 15 Paź 2016, 20:38

Re: nienasieniak

Postprzez mardeb76 » 07 Kwi 2017, 05:35

Witaj,
Czy mialeś wykonywane już TK? Czy prócz obniżenia poziomów markerów obserwowana jest regresja zmian? Czy o tym, że nie bedziesz poddawany operacjom powiedział Ci lekarz, czy to tylko Twoje przypuszczenia? Czy kontaktujesz się wciąż z dr Sarosiekiem? Pozdrawiam, Marcin.
mardeb76
Ekspert
 
Posty: 1135
Rejestracja: 15 Sie 2016, 22:26

Re: nienasieniak

Postprzez lkoz » 07 Kwi 2017, 14:13

TK bede mial robione po 4 GEMOXie , narazie wszystko sie opiera na obserwacji markerow.
sam GEMOX jest schematem paliatywnym i jako takiego pacjenta mnie traktuja. nie wiadomo ile zmian jest czy nadal ta 1 na plucu czy jest ich wiecej. na moje pytanie czy ktos sie podejmie mi to wyciac uslyszalem wymijajace odpowiedzi ze mimo ze to wytna to to odrosnie bo markery wyraznie wskazuja na aktywna chorobe. czyli rozumiem ze nikt mi niczego wycinal nie bedzie bo to sie nie oplaca.
nie nie mam z nim kontaktu.
Ostatnio edytowany przez lkoz, 07 Kwi 2017, 18:33, edytowano w sumie 1 raz
lkoz
 
Posty: 32
Rejestracja: 15 Paź 2016, 20:38

PoprzedniaNastępna

Wróć do Metody terapeutyczne / dyskusja przypadków

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości