Chemioterapia

Chirurgiczne oraz zachowawcze metody terapii raka jądra. Nowoczesne schematy chemioterapeutyczne, radioterapia oraz leczenie wspomagające.

To forum jest miejscem na indywidualne tematy dotyczące choroby poszczególnych chorych. Tutaj możesz umieścić temat odnoszący się do Twojej/bliskiej Ci osoby choroby aby przedyskutować prawidłowość leczenia, uzyskać informacje, porady, odpowiedzi na nurtujące pytania.

Chemioterapia

Postprzez stefanbs » 06 Cze 2018, 18:15

Witam , czy miał ktoś podwyższone CRP w trakcie chemioterapii ?? Połączone z silnym bólem żołądka? Czytałem że może chodzić o infekcję , sepsę albo trzustkę , CRP wynosi około 110 mg/l . USG dzisiaj nic nie wykazało , jutro będzie robione TK aby wykluczyć wyrostek . Czy ktoś już sie spotkał z podobną sytuacją podczas chemii?
stefanbs
 
Posty: 3
Rejestracja: 06 Cze 2018, 18:12

Re: Chemioterapia

Postprzez tobson85 » 06 Cze 2018, 20:44

Hej
wynik CRP wskazuje na stan zapalny, jednak jak zapewne już wiesz, samo CRP nie pozwala jednoznacznie stwierdzić, jak jest przyczyna tego stanu. Z tego względu wykonywane są dalsze badania i dopiero one coś więcej powiedzą. Znajdujesz się obecnie w szpitalu?

Dobrze by było gdybyś napisał:
1. Jaka była pierwotna diagnoza?
2. Jaka chemioterapia została wdrożona?
3. Na jakiem etapie leczenia obecnie sie znajdujesz?
4. Podał wyniki badań, które do tej pory miałeś wykonane (TK, USG, wyniki krwi itp.)

Pozdrawiam
Tobiasz
teratoma immaturum, carcinoma embryonale 80%, seminoma, IGCN / CS IIA / 3xBEP - 4 WSK Wrocław 6.05.2016 - 05.07.2016
tobson85
Przyjaciel Forum
 
Posty: 576
Rejestracja: 06 Lip 2016, 21:52
Miejscowość: Wrocław

Re: Chemioterapia

Postprzez troll » 07 Cze 2018, 10:45

Witaj,

W kwestii diagnostyki zapalenie wyrostka TK może nie mieć najważniejszego znaczenia, szczególnie, gdy USG jest w normie. Gdzie lokalizuje się ból?

Pozdrawiam,
Image
Image
Awatar użytkownika
troll
Ekspert
 
Posty: 3822
Rejestracja: 21 Gru 2010, 16:36

Re: Chemioterapia

Postprzez stefanbs » 11 Wrz 2018, 08:57

Witam , nie chciałem zakładać nowego tematu więc piszę tutaj . Brat w lipcu skończył chemię 3x Bep ,w październiku ma pierwszą kontrolę . Wczoraj powiedział mi że lekko go boli lewe jądro przy schylaniu i lewa noga . Nie wiem teraz co robić bo brat jest za granicą . Czy po niego jechać i do lekarza . Nie wiem co robić . Miał ktoś podobne bóle?
stefanbs
 
Posty: 3
Rejestracja: 06 Cze 2018, 18:12

Re: Chemioterapia

Postprzez tobson85 » 11 Wrz 2018, 17:25

Hej
Na forum są przypadki, kiedy po leczeniu pozostałe jądro pobolewa i często nie można znaleźć konkretnej przyczyny - wiem z własnego doświadczenia.
W pierwszej kolejności brat powinien wykonać samobadanie. Jeśli coś go zaniepokoi to trzeba niezwlocznie udać się do lekarza. Jeśli podczas samobadania wszystko będzie ok to nie ma powodów do paniki, ale przy utrzymującym się problemie wskazana wizyta u lekarza.
Pozdrawiam
Tobiasz
teratoma immaturum, carcinoma embryonale 80%, seminoma, IGCN / CS IIA / 3xBEP - 4 WSK Wrocław 6.05.2016 - 05.07.2016
tobson85
Przyjaciel Forum
 
Posty: 576
Rejestracja: 06 Lip 2016, 21:52
Miejscowość: Wrocław


Wróć do Metody terapeutyczne / dyskusja przypadków

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 5 gości