Guz w jądrze prawym

Chirurgiczne oraz zachowawcze metody terapii raka jądra. Nowoczesne schematy chemioterapeutyczne, radioterapia oraz leczenie wspomagające.

To forum jest miejscem na indywidualne tematy dotyczące choroby poszczególnych chorych. Tutaj możesz umieścić temat odnoszący się do Twojej/bliskiej Ci osoby choroby aby przedyskutować prawidłowość leczenia, uzyskać informacje, porady, odpowiedzi na nurtujące pytania.

Guz w jądrze prawym

Postprzez JerryGarcia » 20 Mar 2014, 19:28

Witam serdecznie koledzy i koleżanki forumowicze.
Opiszę swój przypadek. W kwietniu skończę 21 lat, jestem studentem. :)
Na początku lutego (bądź samym końcem stycznia) zauważyłem coś małego na moim prawym jądrze tuż przed snem - pamiętam jak dziś,jak bardzo się przestraszyłem. Ale na początku wyparcie się choroby i przejście do porządku dziennego.
Lecz w środę 19 lutego postanowiłem,że tak być nie może i już na drugi dzień udało mi się dostać do urologa. Odrazu usg i natychmiastowo zlecone markery nowotworowe oraz RTG klatki piersiowej. Markery jak i RTG okazało się ujemne. Na początku lekarz powiedział,żebym zgłosił się za 3 miesiące, lecz chyba coś go pikło i za chwile powiedział - przyjdź do mnie za miesiąc, powtórzymy markery.
Niestety, albo stety przez to że jestem przewrażliwiony jądro często samobadałem i rozbolało mnie w jeden dzień (i był to jedyny dzień kiedy mnie bolało przy dotyku) więc postanowiłem pójść do lekarza wcześniej.
6 marca kiedy przeszedłem aby ponownie wykonać usg lekarz powiedział,że pokazywał zdjęcia kolegom z oddziału i połowa była za, a połowa przeciw usunięciu jądra.
13 marca zbadał mnie szef oddziału i powiedział "ja bym usunął - czasem z dwojga złego lepiej usunąć zdrowe, niż oglądać jak rozwija się nowotwór"
I oto 26 marca czeka mnie operacja usunięcia jądra prawego z dostępu pachwinowego. Badania krwi porobione, w poniedziałek spotkanie z anestezjologiem.